Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Γράμματα από το μέτωπο





1940-41

ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ

          «Αγαπητοί μου γονείς,

                   Σεις θα φαντάζεσθε πράγματα φοβερά και τρομακτικά, ενώ εμάς δεν μας νοιάζει καθόλου. Γι’ αυτό μη στενοχωριέστε. Άλλωστε, για όλα τα Ελληνόπουλα του μετώπου φροντίζει η Μεγαλόχαρη της Τήνου να τα κρατεί γερά και να τους δίνει νίκες και μόνο νίκες».

(Εφημερίδα Ασύρματος, 19-11-1940)

          «Καίτη μου,
                   Δεν θέλω να μου στείλεις φανέλες και κάλτσες. Προτιμώ να μου φτιάξεις και να μου στείλεις μια σημαία της ξηράς, στο μέγεθος που έχουν τις σημαίες των τα σωματεία. Στο κέντρον, μέσα σ’ ένα χρυσό κύκλο να βάλεις τον Ντίνο να ζωγραφίσει την Παναγία της Τήνου. Μία τέτοια σημαία θέλω να κάνω δώρο στον λόχο μου.
                   Θα παραξενεύεσαι, γιατί δεν με ήξερες για θρήσκο, αλλά, απ’ όσα βλέπουν τα μάτια μου, πιστεύω κι εγώ ότι μια θεϊκή δύναμις συντροφεύει τον στρατόν μας. Άλλωστε, πώς μπορούσα να μείνω μόνος εγώ ασυγκίνητος μέσα στο κύμα της πίστεως που έχει όλος ο στρατός μας προς την Παναγία της Τήνου, που την πιστεύει προστάτιδά τους».

(Εφημερίδα «Πρόοδος», Χίου, 6-12-1940)

  (Η Παναγία της Τήνου στον αγώνα του 1940, Αλ. Φλωράκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια: