Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Πού να Σε βρω...


Πού να σε βρω σ’ αυτόν τον κόσμο
που όλα πια τα έχει δει
που όλα τα‘χει καταλάβει
όλα τα’χει δεχθεί.

Πού να σε βρω σ’ αυτόν τον κόσμο
που δε μου φαίνεται δικός σου
που στάζει δάκρυ και αγωνία
πληγή απ’το πλευρό Σου.

Ω γλυκύ μου έαρ
κομμάτι απ’ την ψυχή μου
αστέρι του ουρανού μου
ταξίδεψε μαζί μου
και πάρε με για λίγο
στον τόπο που διψάω
στο χρόνο που ορίζεις
πάντα να σ’ αγαπάω.

Πού να σε βρω σ’αυτόν τον κόσμο,
που η αγάπη ξέχασε ν’ αγγίξει,
η πόρτα της καρδιάς ν’ ανοίξει
και ο ήλιος σου να μπει.

Πού να σε βρω σ’ αυτόν τον κόσμο,
θάλασσα απέραντη ευλογία
μια ξεχασμένη παραλία
όλη μου η ζωή.

Γλυκύτατόν μου τέκνο
φωτιά που δε με καίει
αέρας που δροσίζει
καρδιά παιδιού που κλαίει.

Δικά σου όλα είναι
και ήταν και θα είναι
σ’αγγίζω και μου λείπεις
μαζί μου λίγο μείνε
πέλαγο ψυχή μου
το δάκρυ απ’τη μορφή σου
χαρά και λύπη ένα
ένα και εγώ μαζί σου.

Κουβέντα και πονάω
να ειπωθώ γυρεύω
πλάι σου βαδίζω
ζω και σε πιστεύω

Ω γλυκύ μου έαρ
κομμάτι απ’την ψυχή μου
αστέρι του ουρανού μου
ταξιδέψε μαζί μου.

Δεν έχω μάτια δε σε βλέπω
δε σε ακούω ή δε μιλάς...

Σταμάτης Σπανουδάκης
"Κομμάτι απ'την ψυχή μου"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΦΟΒΕΡΟ...