Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Σε ευχαριστώ Κύριέ μου!


 του ενορίτου μας Νικολάου Βοϊνέσκου

Σε ευχαριστώ Κύριέ μου, διότι για χάρη μου υπέμεινες την προδοτική συμπεριφορά του Ιούδα. Κι εσύ φέρθηκες με φιλοφρόνηση δίνοντας του τη μπουκιά που έβαλες στο ζουμί της πιατέλας. Δεν έδωσες τη μπουκιά ούτε στον απόστολο Πέτρο, ούτε σε έναν άλλο  από τους μαθητές Σου, αλλά στον Ιούδα!
Σε ευχαριστώ Κύριε μου, διότι για χάρη μου υπέμεινες στο κήπο της Γεθσημανή το νυσταγμό των μαθητών Σου.
Σε ευχαριστώ Κύριέ μου, διότι για χάρη μου υπέμεινες τη μεγάλη αγωνία και τη φοβερή λύπη. Διότι είπες: «περίλυπος εστιν η ψυχή μου έως θανάτου» (Ματθ. Κστ΄38). Σε ευχαριστώ Κύριέ μου, διότι για χάρη μου έτρεξαν από το Πανάγιο Σώμα Σου οι άγιοι ιδρώτες ωσεί θρόμβοι αίματος. Σε ευχαριστώ Κύριε μου, διότι για χάρη μου έτρεξαν αυτοί οι ιδρώτες. Συγχώρεσέ με διότι εγώ έγινα αιτία περισσότερο από όλους τους ανθρώπους να τρέξουν αυτοί οι Πανάγιοι ιδρώτες, διότι δικές μου είναι οι περισσότερες αμαρτίες για τις οποίες ελυπείσο. Λυπόσουν ακόμη για μας και για την αχαριστία μας. Ελέησε με Κύριέ μου και όλους τους ανθρώπους, ανάδειξέ μας ευγνώμονες δούλους Σου, ώστε προς δόξαν Σου όλοι να σωθούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: