Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Παιδί μου, πρόσεχε!



Ξέρω, σέ ξαφνιάζει ατή πικοινωνία. μως εναι παραίτητη. Θέλησα μ’ ατό τόν τρόπο:

1. Νά κφράσω τήν πολλή μου γάπη σέ σένα.

2. Τό νύσταχτο νδιαφέρον μου

3. Τήν νησυχία μου γιά σένα

4. Τόν πόνο τς καρδις μου

Γι’ ατό σου λέγω. Πρόσεχε!

Μή βάζης σέ κίνδυνο τήν ζωή σου.

χεις μηχανή... ατοκίνητο...

Πρίν νέβης νά δηγήσς, σκέψου.

ζωή σου εναι πολύτιμη.

κοινωνία σέ χρειάζεται.

οκογένειά σου σέ περιμένει.

Ο γονες σου σέ λατρεύουν.

Ο φίλοι σου σέ γαπον.

ν εσαι πατέρας μητέρα, σκέψου τι τά παιδιά σου σέ λαχταρον.

Πρέπει νά γυρίσς στό σπίτι.

Πρέπει νά χαρς τή ζωή, πού εναι δρο Θεο.

ρκετός πόνος σκέπασε τόν τόπο μας καί τά δάκρυα σάν ποτάμι κυλον, γιά σα παιδιά χάθηκαν στήν σφαλτο.

Τό αμα, π’ που καί ν περάσωμε, χνίζει νωπό.

Εναι τό αμα κάποιου φίλου σου, γνωστο σου λλά καί ποιου γνώστου πού μέ τό ξαφνικό του πάθημα, τήν κοινωνία λη σέ πόνο βύθισε.

Κάποια παιδιά δέν θά μπορέσουν ποτέ, νά περπατήσουν καί κάποια λλα, γιά πολύ, θά ταλαιπωρηθον σέ κάποιο Νοσοκομεο.

Γνωρίζω, τι παραξενεύεσαι, μέ σα σου γράφω. μως θά σο π κάτι πολύ δυνηρό. Δέν ξερα τί λλο νά κάνω καί βρκα ατό τόν τρόπο νά σο π, τι κουράστηκα, δέν ντέχω λλο, νά κηδεύω νέα παιδιά.

· Πρόσεχε παιδί μου.

Μή τρέχης. ς φτάσης λίγα λεπτά ργότερα, μως θά φτάσς. Θυμήσου, τι ο μεγάλες ταχύτητες σκοτώνουν.

· Πρόσεχε παιδί μου.

Νά φορς τή ζώνη σου. Σώζει τή ζωή σου.

· Πρόσεχε παιδί μου.

Μή καταναλώνης ονοπνευματώδη ποτά, εναι πικίνδυνο γιά τή ζωή σου.

· Πρόσεχε παιδί μου.

Μή μιλς στό κινητό σου τηλέφωνο, ταν δηγς, μή διαβάζης καί μή στέλνης μηνύματα. Κινδυνεύει ζωή σου.

· Πρόσεχε παιδί μου.

Νά φορς τό κράνος σου, ταν δηγς τή μηχανή.

· Πρόσεχε παιδί μου.

φο εσαι κουρασμένος, εσαι ξενύχτης, γιατί πιασες στό χέρι σου τό τιμόνι το ατοκινήτου, γιατί νέβηκες στή μηχανή σου;

· Πρόσεχε παιδί μου

Μή κάνης προσπεράσεις σέ δρόμους δύσκολους, κίνδυνος καραδοκε. Νά τηρς τούς κανόνες δικς κυκλοφορίας.

· Πρόσεχε παιδί μου σύ, γιατί μπορε νά μή προσέχ ατός πού ρχεται πέναντί σου. Μπορες νά προφτάσς....

· Πρόσεχε παιδί μου.

Μή παραβιάζης τά σήματα δικς κυκλοφορίας.

· Παιδί μου,

Πρίν πιάσης τό τιμόνι το ατοκινήτου σου νέβης στή μηχανή, σήκωσε τά μάτια σου στό Θεό, σήκωσε τό χέρι σου καί κάμε τόν σταυρό σου. Προσευχήσου. Χρειάζεσαι τήν προστασία το Θεο, τήν Χάρη τς Παναγίας μας καί τν γίων μας.

· Παιδί μου

Χαίρομαι, ταν κτίζονται μεγάλες κκλησίες μικρά κκλησάκια. μως λυπμαι, ταν στούς δρόμους στήνονται προσκυνητάρια, πού τό καθένα π’ατά θυμίζει να τροχαο τύχημα, στό ποο χάθηκε κάποιος κάποιοι λλοι κτύπησαν λίγο πολύ. Φτάνει πιά! χι λλα προσκυνητάρια στούς δρόμους, ξ’ιτίας τροχαίων τυχημάτων.

· Παιδί μου

Σο ζητ συγγνώμη πού πρα λίγο πό τό χρόνο σου, στε νά διαβάσς τίς σκέψεις ατές πού κρύβουν τήν νησυχία μου, τόν πόνο τς καρδις μου, μά πάνω π’ λα τήν πολύ μεγάλη γάπη μου γιά σένα.

Παιδί μου πρόσεχε!

Σε συνοδεύει προσευχή του πισκόπου σου και πατρική του γάπη.

Θεός μαζί σου.


Ι.Μητρόπολις Πατρών

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Για άλλη μια φορά ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας αποδεικνύει το έμπρακτο ενδιαφέρον του για τους νέους. Γιαόλους τους νέους. Νοιάζεται και προσεύχεται για αυτούς και το δείχνει συνεχώς. και για τους ζωντανούς, αλλά και για τους κεκοιμημένους.
Μου κάνει εντύπωση πως σε όλες τις κηδείες των νένω ανθρώπων ο Δέπσοτας πηγαίνει αυτόκλητος.
Άγιε Πατρών, συνεχίστε τον αγώνα σας για την νεότητα. Σας χρειάζεται. Προσφέρετε στα παιδιά μας. Το χρειαζόμαστε και μεις.

Γ.Χαλ.