Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Κύριε, Σε ευγνωμονώ !

Όσιος Σιλουανός ο Αθωνίτης

Φιλάνθρωπε Κύριε, πς δν λησμόνησες τν μαρτωλ δολο Σου, λλ γεμάτος λεος μ εδες π τ δόξα Σου κα μο μφανίστηκες μ κατάληπτο τρόπο; γ πάντα Σ πρόσβαλλα κα Σ θλιβα. σ μως, Κύριε, γι τ μικρή μου μετάνοια μο δωσες ν γνωρίσω τ μεγάλη Σου γάπη κα τν μετρη γαθότητά Σου. Τ λαρ κα πράο βλέμμα Σου θελξε τν ψυχή μου. Τί ν σο νταποδώσω, Κύριε, ποιν μνο ν Σο προσφέρω; σ δίνεις τ χάρη Σου, γι ν φλέγεται διάλειπτα ψυχ π γάπη - κα δν βρίσκει πι νάπαυση οτε νύχτα οτε μέρα π τ θεϊκ γάπη. μνήμη Σου θερμαίνει τν ψυχή μου κα τίποτε στ γ δν τν ναπαύει κτς π σένα. Γι᾿ ατ Σ ζητ μ δάκρυα κα πάλι Σ «χάνω» κα πάλι ποθε νος μου τ γλυκύτητά Σου, λλ σ δν μφανίζεις τ Πρόσωπό Σου, πο πιθυμε ψυχή μου νύχτα κα μέρα. Σ μ πλασες, σ μ φώτισες μ τ γιο Βάπτισμα, σ συγχωρες τ μαρτήματά μου κα μο δίνεις τ χάρη ν κοινων τ τίμιο Σμα κα Αμα σου. Δσε μου τ δύναμη ν μένω πάντα κοντά σου. Κύριε, δσε μου τ μετάνοια το δμ κα τν γία ταπείνωσή σου. μήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: