Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Αυτός, αυτή, το αυγό και το αυτοκίνητο!!!!


Ανέκδοτο


Σαββατιάτικο πρωινό στην κουζίνα και η σύζυγος τηγανίζει αυγά.

Ο σύζυγος, αγουροξυπνημένος, ετοιμάζει τον καφέ, πίνει μια γουλιά και μετά πάει και στέκεται ακριβώς δίπλα από την σύζυγο, παρατηρώντας προσεκτικά τα αυγά.

Πίνει άλλη μια γουλιά καφέ και αρχίζει να φωνάζει πανικόβλητος:
"Πρόσεχε....ΠΡΟΣΕΧΕ! Βάλε κι άλλο βούτυρο! Θεούλη μου!

Έχεις βάλει πολλά μαζί στο τηγάνι! ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ Γύρνα τα.

Γύρνα τα ΤΩΡΑ! Χρειάζονται κι άλλο βούτυρο. Μα που θα βρούμε κι άλλο ΒΟΥΤΥΡΟ;

Ωραία... Μη, ΠΡΟΣΕΧΕ, θα σου ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ! Προσεχτικά...

ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ!

Σου είπα ΠΡΟΣΕΧΕ! Ποτέ δεν μ' ακούς εμένα... ΠΟΤΕ! Γρήγορα! Γύρνα τα ΓΡΗΓΟΡΑ!

Είσαι τρελή; Τα έχεις παίξει; Μην ξεχάσεις να τα αλατίσεις, όλο το ξεχνάς το αλάτι.

Βάλε αλάτι. ΑΛΑΤΙ! ΒΑΛΕ ΑΛΑΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ!"

Η γυναίκα έχει μείνει αποσβολωμένη.

"Τι έπαθες άνθρωπε μου; Τι φωνάζεις μέσα στο αυτί μου;"

Ο σύζυγος ξαφνικά ηρεμεί τελείως και απαντάει...

"Ήθελα να σου δείξω πως είναι να σε έχω συνοδηγό όταν οδηγάω."



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τελειοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

Ανώνυμος είπε...

ελα πες τα γυναίκαμου, που τις περισσότερες φορές κινδυνεύω να τρακάρω από τις τσιρίδες της παρά από τα άλλα αυτκίνητα.
Πετυχημενο. Το εκτυπώνω και το δίνω στην γυναίκα μου!