Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Σ᾿ ευχαριστώ Κύριε


Ὅσιος Συμεὼν ὁ Νέος Θεολόγος

Σ᾿ εχαριστ, πο γινες να πνεμα μαζί μου
συγχύτως, τρέπτως κι ναλλοιώτως,
Θε
το παντός, κι᾿ γινες γι χάρη μου τ πάντα σ λα:
Τροφ
νεκλάλητη πο ποτ δν τελειώνει,
πο
ξεχύνεται κατάπαυστα π τς ψυχς μου τ χείλη
κα
πλούσια ναβλύζει π᾿ τν πηγ τς καρδις μου.
νδυμα, πο στράφτει κα καταφλέγει τος δαίμονες.
κάθαρση, πο
μ πλένεις μ τ᾿ φθαρτα κι᾿ για δάκρυα
πο
παρουσία σου χαρίζει σ᾿ σους πισκεφθες.
Σ
᾿ εχαριστ, γιατί γι χάρη μου γινες νέσπερο φς
κα
λιος βασίλευτος, πο δν χεις πο ν κρυφτες,
φο γεμίζεις μ τ δόξα σου τ σύμπαντα.
Ποτ
δν κρύφτηκες π κανένα λλ᾿ μες κρυβόμαστε
πάντοτε
π σένα, μ θέλοντας νρθομε κοντά σου.
Μ
πο ν κρυφτες φο πουθεν δν πάρχει τόπος
γι
τν κατάπαυσή σου;
Κα
γιατί ν κρυφτες σ πο δν ποστρέφεσαι κανέναν
ο
τε κανέναν ντρέπεσαι;
Κα
τώρα, σ κετεύω, Δέσποτά μου,
λα ν στήσεις τ σκηνή σου στν καρδιά μου,
ν
κατοικήσεις κα ν μείνεις ντός μου
χώριστος κι νωμένος μέχρι τέλους μ μένα τν δολο σου,
γαθέ, γι ν βρεθ κι᾿ γ στν ξοδό μου κι πειτα π᾿ ατν
στο
ς αἰῶνες κοντά σου γαπημένε, κα ν βασιλέψω μαζί σου
Θε
το παντός!



Δεν υπάρχουν σχόλια: